lördag 26 december 2009

' varför?

Jag är mest ledsen, sen besviken...

Man får skyllen för något man absolut inte har att göra med. För att man hjälper sin bästa kompis hem. Man är arg för att saker och ting är så jävla olika brors på vem det är.
Jag är arg, eller mest ledsen och besviken. Kan inte förstå hur folk kan vara så jävla ego och enbart tänka på sig själva! När man själv försöker tänka på alla andra och sig själv sist!

Jag är arg för att människan som ska finnas där hellre finns någon annanstans och ändå kastar skit. Arg för att jag har glas i foten och att de gör ont. Arg över att datorn pajat. Arg över att någon tror att allt är som förr.. när det inte är det. Arg över folk som bara är nyfikna som inte hjälper till ett skit! Arg över folk som skrattar, när någon mår dåligt.

Arg över folk som skyller ifrån sig. Arg över allt!


Orkar inte längre bry mig, varför bryr sig om folk som inte bryr sig tillbaka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar