fredag 25 december 2009

' jaha.

Nu var det fredag igen, de där dumma fredagarna. Det är även annandag jul. Förra året var jag på madison och hade galet, galet kul. I år, känner jag inte för att göra någonting. Jag vet inte vad som har hänt, har bara ingen lust. Jag tycker inte längre det är roligt att dricka och inte att gå ut och festa. Känner mig tråkig, riktigt tråkig. Vad ska man göra?

Idag ska jag antagligen bara sitta här och titta på film. Har inte alls ont av att jag ska sitta själv. Kan jag tycka är ganska skönt då och då. Får se hur det blir men som det ser ut nu ska jag bara ta det lungt. Älskling ska antagligen festa eller ja alla andra ska festa. Haha utom jag, men det får va så. Festade ju igår..


Nej nu ska jag gå och vara lite social, sen får vi se hur min kväll blir. Hoppas i alla fall att alla får en trevlig kväll :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar