lördag 26 december 2009

' Juldagen

Wooooooooooop. Fyhelvete vad dålig man är idag, helt sinnes. Att andas är jobbigt, då är det något som är liiiite fel. Gårdagen var sinnes kul innan allt, fast om man tänker kvällen i sig så var den galet bra. Jävligt roligt att träffa människor man inte sett på år. Tummen upp som sjutton för det! Jag kan inte ens i min vildastefantasi förstå hur jag kunde stå på benen igår.. eller att jag är i livet idag. Tänker inte ens rabbla upp vad jag drack för det låter bara dumt. Men man får själv höjer på ögonbrynet och úndrar lite.. HUR FAN GICK DET TILL?!

Älgens förfest var super och andra upplagan av med andra ord var jääävligt bra. Även om man "vann" över segtänkarna. Riktigt jävla bra kväll, göra om göra om.

Förra året stod jag i en kisok idag med vrickad fot. HÖHÖ. Juldagar är fan sjuka.
"Mina tår håller på att falla av" - det är mammas förklaring till gårdagen. WOOOHO


Knulla lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar