söndag 27 december 2009

' söndag




Känner för en riktig slappe söndag, men så har jag sagt ja till ett jobbpass. Sådär kul!
Hade verkligen bara velat vara hemma och inte göra ett skit. Lite smått irriterad på min dåliga lön så måste ta tummen ur röven och prata med min arbetsgivare. För att få samma lön i två år när jag är den som jobbat där nästlängst och sedan få samma lön som jag fick när jag var 16 är inte okej. Fast jag avskyr verkligen att prata pengar och sånt där. Men det får väl göras.





Blivit snuvig i näsan igen, tycks inte försvinna! Imorgon blir det äntligen shopping, för senare två dagars morgonpass.. DÖDA MIG!





Nej har inget vettigt att skriva.. tjoohej.





"Önskar att det inte var precis så det är, för det funkar inte såhär"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar