måndag 28 december 2009

' lite efter

Jag har skaffat mig, nej fått om jag ska vara korrekt en ny älskling.

Det heter spotify och nu vet jag att folk kommer.. AMEN HALLÅ! Men för mig är det nytt och jag älskar min playlist som vilken person som helst skulle tycka är väldigt konstig eftersom den innehåller allt från kiss till hoola bandoola band som typ fanns långt innan jag var född. Men fint som fan är det och jag är nog en av få som gillar reklamen.

Idag har jag varit och shoppat, lite besviken över mina köp. Inget sådär.. antagligen för där inte innehöll någon klänning.. Blev iaf ; kjol, topp, tröja, kofta, ringar, armband och öronhänge. Hade i alla fall en bra dag med Hanna & Rebecka.

Nu sitter jag här och tycker det är en smula tråkigt att jag inte ska dela säng med min favorit, men eftersom mina ögonlock snart faller ihop ska det nog gå bra ändå. Undrar bara vem som ska få mig att känna mig mindre rädd efter en mardröm för övrigt har jag drömt att folk försökt döda mig i många nätter nu.. vad har jag gjort mina drömmar?!!

Imorgon ska jag jobba och jag känner verkligen inte för det alls! Ska även spela tunering, som kommer leda till att jag kommer ligga på nyårsafton haha..


För övrigt, godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar