onsdag 16 december 2009

' snö

Igår var det studentfest och jag måste faktiskt vara en dålig kritiker och säga att studentfesterna är överskattade. Eller har jag gått och blivit en sur kärring. Ja vem vet?
Förfesten var mysig med en massa tjejer och sånger. Sedan dansade jag och phil oss trötta i fötterna.

När jag kom hem var det snö över nästan hela trädgården, ganska mysigt. Imorse vaknade jag upp och trodde jag sett snön för sista gången.. VARFÖR blir jag ALLTID så DÅLIG?! Dålig karma kanske, eller inte. Tog täcket och kudden och la i soffan och kände för att ha en "tycka jävligt synd om mig dag" istället åkte jag till syster och var onyttig och såg en bra film.

Nu sitter jag här och är lycklig. Lycklig över att jag och min älskling ÄNTLIGEN ska gå på bio, vi ska se den tredje filmen i män som hatar kvinnor. Jag är jätte exalterad. Tycker det ska bli jätte roligt faktiskt. Sen har jag inte sovit med honom på två dagar... på tooook för länge!


Imorgon går jag på jullov och jag har lovat mig själv att plugga.. Woooho.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar