torsdag 17 december 2009

' perfekt.

Igår var en sån där perfekt dag så man aldrig vill glömma bort. Jag tycker det är viktigt med sånna dagar för när man har en jobbig dag kan man tänka tillbaka på det och önska sig en ny dag som den.

Jag åkte hem till älskling och satt där ett tag medan han gjorde sig ordning. Sedan åkte vi inom Macdonalds så han kunde få något att äta. Sen bar det av till halmstad, eftersom vi var lite tidiga gick vi en runda i stan. Sedan åt vi popcorn och tittade på luftslottet? tror den heter så. Jätte mysigt :)

Sedan var det hem och sova. Sov dock jätte dåligt, känns som jag har knivar i halsen och hade svårt att andas i morse så stannade hemma istället. Jag ska snart iväg och jobba, även om jag egentligen inte orkar så måste jag få in en slant till jul för det behöver jag.

Sedan kommer min största favorit och sover här.

NU HAR JAG JULLOV :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar