måndag 14 december 2009

' don't let me stop you


Jag brukade vara lite blyg, höll mina djupaste känslor inom mig. Att prata känslor med dig har alltid varit svårt. Men det här kan inte vänta, ikväll känner jag mig en aning modig. Så jag tänker inte låta en dag till passera utan att du förklarar vad vi är. Kanske kommer det här låta fånigt, men jag kunde inte hjälpa att märka att du kysste mig med båda ögonen öppna. Kan du berätta vad det betyder? För om du tittar dig över axlen, så behöver du inte vara med mig. Och jag behöver inte hålla fast. Låt mig inte stoppa dig från att göra det du vill göra. Om du inte vill vara med mig är det okej, jag tar ingen chans att komma över dig. Nej, nej låt mig inte stoppa dig. Om du vill gå, så får du gå. Lossas bara inte att du vill vara med mig om det inte är så.


Låt mig inte stoppa dig. Jag klara av många saker, har en hög smärtgräns. Men låt mig få en sak förklarat, jag är inte med och delar dig med någon. Om det inte är vad du söker var det trevligt att lära känna dig men där är dörren. För jag vet att jag kan hitta någon som ger mig vad jag vill ha. Även om det slutar med ett brustet hjärta så ljug inte. Jag vill inte höra farväl, men vad som än händer kommer jag bli bra igen.




Jag har tolkat och gjort min egen översättning på min absoluta favoritlåt.


Kelly Clarkson - don't let me stop you.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar