tisdag 22 december 2009

' snart

om en dag ska jag fira julafton hos pappa.. om jag längtar!!!! <3

Jag älskar julen, även om det är kallt. Eller vad jag älskar mest är när alla är tillsammans och delar ut varandras julklappar och sitter vid samma bord och skrattar. Som sagt jag gillar julen, väldigt mycket.

Dock gillar jag inte dagen som är idag. Jag har verkligen ingenting att göra och jag har pluggat körkort och det suger.. jag har försökt göra skola, men jag vill inte. Hade jag varit mindre hade jag säkerligen åkt skridskor här utanför och byggt en snögubbe. Åkt pulka nerför backarna och skrattat med de andra barnen. Men jag är förkyld och vågar mig inte ut eftersom jag är rädd att jag ska bli ännu sjukare om jag åker lite pulka (som är galet jävla kul) Så ligger här och tycker förfärligt synd om mig själv.

Önskar jag hade haft jobb i kiosken så jag kunde tjänat lite pengar till mitt jävla körkort. Samt handla min fina skjorta som jag verkligen vill ha!!! Kanske tjäna ihop till London resan och turkiet men nej nej nej.. Så jag har tvingat mamma att spela alfapet ;)

Så det är vad jag ligger och väntar på, när hon solar. (Jag får inte ens sola) fyfan. Men vågar inte försöka heller efter som jag legat sjuk tre julafton i rad så känns dumt att chansa..



FÖR ÖVRIGT ... det är nära nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar