onsdag 23 december 2009

' fundersam

Det här med att Brittany Murphy är död, tycker jag är ännu ett sätt att visa hur jävla fel bilden på hollywood är. För om man måste äta en massa medecin för att överleva där, hur kan det då vara paradiset? Jag har tänkt på det i några dagar, nu vet de iofs inte varför Brittany Murphy dog. Men de tror att de har att göra med "recept lagd medecin" .. jo men eller hur?

Kändisar är precis som vanliga människor, men jag önskar att det fanns någon som var känd som inte åt en massa piller eller knarka och drack. Jag tror och vet att de finns men jag önskar att de var fler. För när man tänker så, eller när jag tänker så. Så för att lyckas inom musik och film så ska man alltså äta tabletter eller knarka? för mig är det bara ett jobb. Men det är det som kommer upp till jobbet som jag antar är det svåraste. Kändisskap, papparazifotograferna och alla människor som tror de känner en bara för de lärt känna din karaktär i en film. Ja, kanske är jag på helt fel vatten jag tycker bara det är hemskt!

För jag gillade verkligen Brittany Murphy jag gillade att hon var speciell! Kanske var hon inte det? Vad vet jag? Hon har i alla fall medverkat i två av mina favoritfilmer och personligen var hon en av få som verkligen kan agera framför en kamera.

Jag var helt enkelt bara tvungen att få ner mina tankar kring detta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar