fredag 18 december 2009

' fredag

Då var det fredag igen, dagen jag hatar mest av alla veckordagar. Blir aldrig som man tänkt sig och slutar alltid på ett sätt. Så här sitter jag idag igen och har små ont i magen tack vare denna dagen.

Fast idag ska inte bli som alla andra dagar, för jag orkar helt enkelt inte bry mig längre. Kanske är det min hals som talar.. jag vet inte. Är bara trött, trött på fredag och dess överskattade glädje. För jag sitter och kallsvettas och harklar mig stud i kvarten. Är äcklig i håret och känner mig allmänt jätte ful. Så kanske är det just halsen som talar idag som även gjort mig på ett bittert humör. För inatt fick jag inte mycket sömn, inte i morse heller för den delen.

Dagen har jag tillbringat genom att se två filmer.. två mycket bra för den delen. Den tredje har jag sparat inför kvällen. Även givit bass som förslag på en kväll med mamma och niklas som sällskap. Vi köpte spelat förra julen men har inte fått för oss att spela det. Så varför inte testa på det ikväll? Jag tycker det låter som en bra idée. Men det är bara jag.

Just nu latar jag mig.. vi julpyntar och ni ska veta.. det handlar om ett 50 tal tomtar, kulor, glitter och tavlor. Snart står granen också fint i vår stuga (hus) Jag ska snart sätta mig och pyssla med Henriks julklapp. De andra ska inhandlas imorgon, tror äntligen jag bestämt mig för vad det ska bli.

Det är helt jävla värdelöst med folk som inte önskar sig något..... JA DET ÄR DET!
Kände mig bara tvungen att få ut det och speciellt när det är till de andra könet. En tjej är så simpelt att köpa till men när det kommer till killar? Så undrar man vafan de önskar sig egentligen. Nåja, det var allt för ikväll.

Blev ett långt inlägg.. men ni förstår jag är lat och vill inte sätta upp de där 40-tals tomtarna .. för jag skäms lite över min mammas julpynt till jul för det är på tok för mycket..


trevlig helg på er :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar