måndag 14 december 2009

' måndag.

Sitter här och är lite förväntansfull över träningen som man ska gå på idag. (på tiden) Ska faktiskt bli roligt och jag har saknat den känslan. Jag har också saknat känslan att vilja göra något istället för att bara sitta hemma och det känns som den har kommit tillbaka..

I'm back!!!!

Så snart tar jag på mig träningsskorna och springer och jagar en boll, härligt! Senare ska jag försöka skriva lite på mitt projektarbete. Kanske också bestämma en bra outfit till imorgon.
Imorgon är det alltså studentfest. SOM JAG LÄNGTAT EFTER DESSA FESTER. Kan inte fatta att jag går mitt sista år, sista jävla år i skolan helt sinnessjukt! Nu ska jag bara få mitt slutbetyg också.. WOHO! På torsdag går jag också på ett tre veckors långt jullov. HELT OKEJ!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar