fredag 11 december 2009

' förfest.

Att förfesta själv är underskattat! Jag får välja musik själv, dricka i min egna tankt och bara njuta. Dock känns det sådär att sitta och dricka själv.. Som tur kommer jag träffa mina godbitar om si och sådär en halvtimme. Gud vad det är skönt med människor man inte varit med på jätte länge, inte alls märks utan allt är precis som vanligt. Det är sånna människor jag avgudar!

Jag måste också säga att min nya hugo boss orange? heter den så? Luktar i alla fall förjävla gott. MUMS! Det är också lite ballt att Gynning också gillar den, eftersom jag gillar gynning.

När jag blir stor vill jag bli som henne... nej jag vill fan i mig bli bättre. För övrigt hoppas jag erik vinner därför det går alltid bättre för 2:an höhö. Kalle är så jäääääävla bra!!!!!!

Nehe, vad ska jag göra nu? dricka lite till så jag kommer i gång på allvar. TJOHEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar