lördag 19 december 2009

' lördag.

Lördag är min nya favorit dag. Den blir alltid bättre än man tänkt sig, så älskade löradag.

Gårdagen var bättre än förväntat, min kära man kom hit och åt pizza med oss. Sen tittade vi på tv och han somnade tidigt. Sov skit dåligt, min hals börjar döda mig.. blää!

Idag; Gick upp tidigt och fixade mig, sedan åkte jag och niklas till väla där jag inhandlade de sista julklapparna. Så älsklings är nu klara, ganska nöjd över vad det blev. Mamma är också klar och självkalrt köpte jag egena julklappar till mig själv som är från mamma. En kavaj, en klänning och en jacka :) Jag älska att spendera pengar... dock inte min ekonomi. VADDÅ DA? Det är bara jul en gång om året och då ska man skämma bort andra och sig själv tycker jag!

Ikväll blir det fest, det förtjänar jag .. min hals kommer hata mig för det men idag är det jag som bestämmer. Så det så.


SÅ VI SES VÄL I DIMMAN?

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar