söndag 20 december 2009

' där fick jag.

Gårdagen var en av de bästa på väldigt längre faktiskt! Jag ångrar mig bittert att jag åkte hem tidigt, fast hade jag inte gjort det så hade jag inte fått träffa henrik.. så det är både och.

Emma kom och hämtade mig så åt vi och fixade oss där, sedan åkte vi till någon Daniel och blev kalas fulla. Tog taxi till strand 12 och emma ska ha pengar utav mig!! (INTE GLÖMMA) jag var där ca en kvart sen åkte jag med jenny hem till älskling.

och jag fick tjiii, fördommar är inget bra! För när man lär känna personer så är de ibland inte alls som man trott. Så där fick jag, fy skäms! Nu längtar jag till den 23, 24 och 25 .. jag kommer dö av att levern slutar fungerar.


Idag mår jag bra, även om mamma nyss skällde på mig. Om jag vill ha min egen lägenhet nu vavavavavavava. Ska bara hitta ett jobb också. TUMMEN UPP!


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar