onsdag 30 december 2009

' tankar

Så sitter man här och har bara en och en halv dag på sig innan det blir ett nytt år. Herrejisses känns som högst tre månadersedan förra nyårsafton var. Tiden går galet snabbt!

2010
Sluta skolan
Skaffa mig ett bättre jobb
Förhoppningsvis flytta till eget boende.
Börja träna på allvar.
Tänka ut en plan på min framtid.

Imorgon *

Det blir förfest med flickorna här. Räksmörgås, fläskfilé, klyftpotatis, sås och sallad. Efterrätt; Kladdkaka, glass och grädde. Följt upp med lite singstar och kanske mitt nya spel? Vem vet.
Hoppas på en kanon dag imorgon med alla mina favoriter.. utom en.

Lite tråkigt att jag inte kommer ha någon att pussa på 12 slaget.. men så är det väl?
Jag vet fortfarande inte vilken klänning jag ska ha på mig eller hur sjutton jag ska fixa mitt hår. Men jag hoppas någonannan vet det.


Jag längtar som en dåre, samtidigt som jag vill stanna kvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar