onsdag 23 december 2009

' lilljulafton.

Det innebär Julafton hos pappa. Det ska bli riktigt kul har längtat som ett litet barn. Hoho.
Jonathan är också nera vilket jag tycker är super, eftersom jag inte träffat grisen på ett halvår. Men jag gissar att efter 45 minuter så vill jag slå ihjäl han igen efter att han retat gallfeber på mig. Men det är väl så det ska va? Jag antar det.

Igår åkte syster, pangan och jag till älskling och spelade med andra ord. Hmm.. Jag och älskling funkar inte jätte bra ihop på det spelet och stackars han när jag blir så frustrerad över att han inte fattar mina gester och allt jag håller på med :*. Sedan sov vi.. ja för vi var inte uppe när vi skulle imorse men jag tycker han är stor nog att gå upp utan att jag säger till honom.

Nu sitter jag här, ska snart gå och duscha skulle egenltigen följt med älskling till halmstad men bestämde mig för att åka till pappa och hjälpa till där istället. Vill ju inte vara med när han ska handla min julklapp (i sista minuten) .. tror det är något fel på killar.

För övrigt hoppas jag ni får en fin lilljulafton och skål på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar