torsdag 24 december 2009

' hoho

finns det några snälla barn "JA"!

Lilljulafton hos pappa igår var helt okej, maten var super god. Får väl tacka jonte för det skulle jag tro. En riktigt duktig kock! Är super nöjd med alla mina julklappar (nu har jag något att göra på dagarna..läsa) Kan inte bli bättre. Fick ett helt vad ska man kalla det.. badkitt av jonathan. Presentkort och sjalar av syster. Böcker och pengar av far min. Samt världens finaste halsband & armband av min favorit. Henkepenke <3

Nu sitter jag här och vill att han ska gå upp, för det är tråkigt att vara själv om man så kan slippa och vara det. Om en timme ska vi äta julfrukost en tradition som vi gör varje år. MUMS! Sedan blir det bara den eviga väntan på att få åka iväg. Men vi ska faktiskt iväg om 6 ½ timme. Så det blir nog itne jätte drygt.

Senare ikväll blir det att åka till annabelle och träffa vänner och sådär. Jätte mysigt ska det bli kul också för den delen..

Nu ska jag göra något vettigt.

GOD JUL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar