fredag 11 december 2009

' besviken.

Känner mig bortglömd. Det är ingen rolig känsla alls, kanske mest av allt besviken.

Besviken på de som lovar att höra av sig, som man inte får ett enda sms av. Besviken på de som pratar bakom ens rygg som inte ens har mage att säga det framför ögonen på mig. Att balansera pojkvän med vännerna är inte det lättaste då det inte alls är samma umgängskrets. Även om jag tycker att jag inte gör annat än försöker, så känner jag nu att jag inte längre orkar bry mig. Varför ska man vara den enda som hör av sig när det är fest, när man aldrig längre får ett enda samtal? Man får höra på omvägar att de varit ute och gjort saker och ting tillsammans.

Att man varje gång blir kallad tråkig för jag inte tycker det är roligt att gnida min röv mot någons skrev. Eller att jag aldrig och inte alls tycker det är roligt att stå och dansa en hel kväll med ett pack idioter som tror de kan bete sig hur som hellst. Blir irriterad eftersom jag för en gångs skulle har en normal och sund relation till alkohol att jag inte behöver bli stup full varje helg.

Kanske är jag roligare som person när jag har druckigt eftersom jag inte är lika blyg, men jag tar det hårt att mina närmsta vänner säger det. För det betyder att de tycker jag är tråkigt som nykter.. vilket jag är nästan alla dagar i veckan utom då en när jag kanske dricker?

Min idé var inte att skriva ett dumt inlägg, men jag vill bara att folk ska förstå att jag är trött och skiter i vilket. Jag har dem som hör av sig, ni andra gör som ni vill.

Ikväll blir det i alla fall fest och det ska bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar