söndag 20 december 2009

' 2009

Listan hämtad från sandriiwo.blogspot.com

2 0 0 9

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oj, jag har gjort mycket jag aldrig tidigare gjort. ägg till exempel.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag vet inte för kan inte minnas dem.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, bara bekanta.

5.Vilka länder besökte du? Danmark och Turkiet blev det :)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? En bättre ekonomi.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Många 27/6 - 5/8 - 9/9 och många fler.

8. Vad var din största framgång 2009? Att jag är bekväm i mig själv.

9. Största misstaget? Att skita i skolarbetet.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk har jag varit då och då

11. Bästa köpet? Oj? Mina skor som har festat tillsammans med mig.

12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det är så många saker att jag inte vet vart jag ska börja.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Melissa horns album, beyonce och självklart pittbull och logiskt med petter.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket, mycket gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Lyssnat på mig själv, istället för andra.

17. Hur tillbringar du julen? Med familjen, vännerna och henrik :)

18. Blev du kär i år? Det blev jag. .

19. Favoritprogram på TV? OTH, GG och 90210 mf.
20. Bästa boken du läste i år? Twilight serien.

21. Största musikaliska upptäckten? hm. blev kär i melissa horns texter

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kamera och Henrik ;)

23. Något du önskade dig men inte fick? Jag fick allt jag ville ha

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Blev stupfull och hånglade med Henrik.

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mindre komplicerat. .

26. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, henrik och familjen och mig själv så klart.

27. Vem saknade du? En förlorad vän

28. De bästa nya människorna du träffade? Oj? Jag är glad över att jag lärt känna Henrik, tilda, julia, alla i turkiet och säkert många fler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar