måndag 16 november 2009

' stolt.

Jag kan förstå en mamma som spricker av stolthet för det är just vad jag gör.

Världens finaste pojkvän, vann! Jag sa det hela tiden och jag hade rätt. Självklart vann han. Han förtjänar det så jävla mycket och jag är så otroligt glad över det. För även om man kanske tänker att man är bra, så behöver man ändå bevis på att andra också tycker det. För utan att ljuga så kan jag lätt säga att han inte bara är bra, han är riktigt bra!

Så idag har jag gjort en sak till honom :) .. jag kan ju inte vara den enda som har en... det ni *

Mådde så jävla dåligt igår att jag trodde jag skulle dö eller något i soffan. Lördagen var underbart kul! Tråkigt att det är över bara. Längtar redan till nästa. Åkte i alla fall hem till älskling och la mig tidigt i hans säng. Idag var det skola och redovisning.. haha var det någon som var bra?! tror knappt det.

Sedan blev det körning och jag avgudar min nya körlärare. UNDERBART BRA! Imorgon ska jag öva på pakera kan bli kul.

Nu måste jag snart hoppa in i duschen ska iväg och se älskling vinna sin match i bandy idag.. Jag är lite avis att han ska vara bra i allt!

Fotboll, bandy, tennis och skidor.. Så måste komma på ett spel eller något där jag kan slå honom :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar