lördag 14 november 2009

' LÖRDAG

Äntligen säger jag bara, äntligen har lördag kommit som jag väntat på så länge!

Igår; kollade på idol hos tilda, mysmys. Sedan var hon snäll och körde mig till Henrik där jag spenderade natten. Nu spelar älskling internmatch och jag har fjärilar i magen för ikväll :)

Vill också länka älskling : http://www.laholmstidning.se/article/20091113/SPORT/711139774/1196/*/henrik-blev-hostens-maltjuv

Oj vad stålt jag är över honom. Hoppas och hoppas verkligen han vinner idag!!!!!

Nu ska jag snart börja förbereda allt för ikväll.. För om ungefär 6 h måste jag var HELT jävla klar.. och de där timmarna kommer flyga iväg.
Teguilan, alkoholen, klänningen, strumpbyxorna och pengarna är klara.

håret, naglarna och hyn ska bara bli bättre nu.


Jag önskar jag hade körkort igen för då hade jag kunnat fixa mitt hår... PANIK!


NEJ NU MÅSTE JAG FIXA, ÖNSKA MIG LYCKA TILL :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar