fredag 13 november 2009

' F-F

Fail fredag!

Fyra timmar riskettan, gick snabbare än jag trodde. Sedan åkte jag med sýster hem vi skulle solat men där var upptaget och vi orkade helt enkelt inte vänta. Så åkte hem och tittade lite på tv. Sedan sov jag gott i några timmar, efter det bestämde jag mig för att sola lite här hemma.

Nu sitter jag med en kurrande mage och väntar på mammas gäster så jag äntligen kan få del av den goda maten - förrätt, middag och efterrätt är fina grejer det!
Sedan hoppas jag över allt att Emma kommer hit och joinar mig framför idol. Älskling dissar mig för fest, men det gör inget. Fast lite tråkigt är det allt, tråkigast av allt är nog att jag inte har körkort för isf hade jag hämtat han senare så allt hade kunnat löst sig. Men icke sa nicke!

Imorgon är dagen jag väntat på sedan den 27 juni äntligen här. Jag hoppas det kommer bli lyckat. Mitt största problem är mitt hår.. allt annat är fixat! Men det löser sig säkert, så om 24 h så står jag nog och betalar :)

Nehe, nu ska jag hjälpa mamma lite. Tack för mig :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar