fredag 23 oktober 2009

' ganska så trött.



Här sitter jag och är lite smått glad, det är faktiskt min fotolärares förtjänst.
Jag vet att jag är lite barnslig som blir så till mig att han valt att publicera upp två bilder som jag tagit. Men det är alltid roligt om ens arbete får positiv respons. Det tycker i alla fall jag. Jag lägger upp de två bilderna sen.

Dagen har gått i rasande fart. Var hos tandläkaren, det gick bra. Sedan stressa in till skolan för en lektion. Sedan blev de lite utvecklingssamtal. Det gick helt okej det också. Nu sitter jag här, är lite butter på att min favorit serie inte kommit ut idag... men vad gör det?

Ikväll blir det antingen mysa med älskling framför idol eller Angelika. Det spelar inte så stor roll vem det blir. :) Ska iaf spendera natten med min favorit.

Nu blir det att vila lite, känner mig väldigt trött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar