torsdag 22 oktober 2009

' inte ett dugg logiskt.

Det känns konstigt i magen, jag har inte kommit på om jag är arg, sur eller ledsen. Men det märker vi väl.. Gårdagen sög riktigt mycket! Fortfarande sur känns det som.. skit i det. Idag ringde jobbet så de blir att jobba tre timmar alltså ingen skola. (FÖRLÅT NIKI) men jag behöver dessa pengarna mer än allt annat känns det som. Det kostar som fan att ligga på topp!

Jag ska också åka och sola idag för jag mår dåligt av att se min bleka kropp!!
Har också ångest över hur fan jag ska ha mitt hår på lördag. Jag har ångest över att jag totalt ignorerar ett sms.. vad fan händer?! ..

vill inte prata om det, nu väntar ja bara på att mamma ska komma upp och ge mig tillståndelse att skippa skolan. JAG HAR LOV OM TVÅ DAGAR fattar ni?!


jag lovar jag ville till skolan idag (SANT) men pengar går före idrott. (SANT)

1 kommentar:

  1. Det är lugnt, du missade ändå inget.
    Men fan för dig om du inte börjar komma nu efter lovet!

    SvaraRadera