söndag 25 oktober 2009

' årsfesten.

Ja då var den över. Gårdagen vaknades upp hos älskling, sedan åkte jag med han hem. Jag hade bestämt mig för att sova lite när telefonen plingade till och emma ville kolla på när de spelade gåsafotboll.

Så det var bara på med hur mycket kläder som hellst och ut i regnet. Mina fötter frös ihjäl. Sen hem sov en timme, sedan jävlar blev det brottom. In i duschen, fixa sminket ta fram alla kläder. Ida kom också hit och fixade min frisyr. TUSEN TACK!

Sedan joinade Elin, Hanna & Sanna på förfest innan festen. Om det var kul? JA!
Jag tror nästan alla blev skitfulla men kul var det. Mindre roligt när jag kom hem och trodde mina fötter skulle dö.

12 cm klackar är ingenting för en kväll full med dans! :)
Men jag somnade skönt jämte min favorit som är väldigt söt när han sover.

Nu ligger jag här och mår kasst... fyfan! Blir bara en lugn dag framför tv'n och datorn.


Nu ser jag framimot den 14 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar