måndag 26 oktober 2009

' Någonting och ingenting alls.


Vaknade upp hos älskling, var hur trött som hellst ändå sov jag dundergott inatt. Förutom drömmen som alltid kommer snygandes. Varför? Varför alltid samma händelse, men i olika situationer? Jag hatar den och jag börjar mer och mer hata hon.

Förutom den fula drömmen så sov jag bra. Han körde hem mig innan han skulle åka till jobbet och självklart la jag mig igen. Eftersom man också vridit tillbaka klockan vaknade jag halv 11 och var skit pigg. Så gick ner och kluddade med internet. Sedan bestämde jag mig att jag faktiskt förtjänade lite gotte eftersom jag bara åt en potatis och tre bitar av gott & blandat igår.

Så tittade jag på Obsessed - sådär film fortfarande på min älsklings sida ch131.com
Nu har jag precis gjort ett sånt körtest första gången fick 49/70 är det dåligt?!

Lite kanske? jag tror det. Denna veckan ska jag i alla fall plugga körkort och foto som bara den och självkalart leka med älskling och mina fina vänner <3


Det var allt för idag.

PUSS

2 kommentarer:

  1. Det är lagom dåligt, amn ska ha 52/70 för att klara det.
    Och dte koemmr du lätt klara sen när det väl gäller

    SvaraRadera
  2. Ja mamma sa det också :) men första gången jag testade på att göra ett prov så det är mitt försvar hihi * Har ju veckor att öva :)

    SvaraRadera