tisdag 24 februari 2015

' tillbaka

Okej, förlåt! Haft två veckor av grov PMS. Japp! Inget jag hittar på. När jag har PMS mår jag så psykiskt dåligt att jag allvarligt funderar på döden. Jag vet om att de bara är några dagar. Men ibland är det svårt att ta sig ur den där känslan. Denna gången varade det i två hela jävla veckor. Allting blir 10 gånger värre. Gråter konstant, blir jätte arg för absolut ingenting. Alla "små" problem blir gigantiska. Även om vissa saker måste fixas. Mitt ultimatum gäller fast att det sades under PMS. Jag måste ha ett svar. MEN jag är iaf tillbaka. WOW vad skönt. Har så mycket energi! jag hade bara gått ner 0,5 kg på två veckor. Tänkte direkt att fyfan vad dåligt! (Fuskade ganska mkt under dessa två veckorna) Så det var med ångest som jag skickade in mitt resultat. Men så får Nico mig att må så jävla mycket bättre. Han menar på att all viktnedgång är bra. Eftersom jag tappade hela 5 kg de första två veckorna. (Vilket var väldigt mycket enligt honom) Så ligger jag alltså rätt i min kurva. Så jävla skönt och så peppande. Så alltså dag 2 i vecka 5-6. FAN så taggad jag är. Maten är så jäkla god. Träningen går jätte bra. Lagt till lite extra utöver hans övningar. Om två veckor är det kickoff på jobbet och jag har bestämt mig för att jag ska känna mig snygg. Smal och snygg. Sen om två veckor efter det ca tror jag. ÄR det PÅSK och då jävlar.. SÅ ni fattar. JAG är över taggad. Vill göra en sån entre där alla bara. FAN vad SNYGG hon har blivit ;) ÖÖH ja drömma kan man alltid. Har också tappat 5 cm på midja och 5 cm på rumpan. SÅ jävla gott! Kan fortfarande inte se det på mig själv. Men jag känner det i kläderna. Så bara att kämpa på nu. Hoppas ni har haft två kanon dagar xo /C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar