söndag 13 juli 2014

' räcker det att jag älskar dig.

Kommer de någonsin räcka? Kommer om alltid finnas där? Jag är så bra på att hitta fel. Jag är mästarnas mästare på att hitta fel. Hur länge står dem ut? Jag är så bra på att hitta saker som jag gillar minst. Jag är en av dem som gärna berättar om alla fel. Istället för att fokusera på det som är bra. För låt oss alla va ärliga. Det är lättare att peka ut andras fel än att erkänna sina egna. Jag är bitcharnas bitch och är aldrig nöjd. Jag behöver mer kärlek än alla jag känner. Mitt bekräftelsebehov är så stort att det är deprimerande. Jag jämför mig med alla, vill se ut som alla. Vissa dagar tycker jag att jag är snygg. De är mina bästa dagar. Många dagar söker jag på plastikoperationer, räknar hur mycket jag kan spara undan. Andra dagar är jag helt okej med mig själv. Skryter om hur duktig jag är för att få beröm. Medan jag går igenom alla detaljer varje natt innan jag ska sova. Min hjärna är så full av tankar att de ibland känns som jag ska explodera. För många saker att de älskar mig. Det jag vill veta är vad älskar det med mig? Jag kan va väldigt omtänksam men jag kan också vara extremt egoistiskt. Jag kan va snäll men jag kan också vara elakhetens drottning. Jag kan vara väldigt givmild men också extremt snål. Under allt smink är jag bara blek och många undrar ofta om jag är sjuk. Under alla kläder har jag en päronformad kropp. Vars jag ibland är okej med men många nätter hatar. Jag är aldrig nöjd utan vill alltid ha mer. Jag kan ändra mitt beslut 10 gånger på mindre än en minut. I ena stunden kan jag skratta så att jag nästan kissar på mig. En minut senare så kan jag va så arg att jag måste låsa in mig för att inte säga något dumt. Jag är antagligen lite biopolär och deprimerad 80 % av varje dag. Så när du säger att du älskar mig. Vad älskar du med mig? För varje del av mig behöver veta. För jag är på en punk där jag är så extremt trött på mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar