söndag 14 april 2013

' Hej bloggen.

' Varit dåligt på att uppdatera! Ska försöka göra en uppdatering varje dag. LCHF har gått jätte bra i dessa fyra dagarna! Inte ätit något godis eller druckit läsk. Är jätte nöjd!!! Äter äggröra till frukost varje dag! Rekommenderar verkligen!! Blir pigg och det mättar jätte länge!!!! Tränat 5 dagar denna veckan. Idag gjorde jag intervallträning i 50 minuter. Jätte nöjd! Trodde aldrig jag skulle palla. Nästa onsdag är det dags för vägning. 68,4 vägde jag i torsdags. Hoppas, hoppas på att jag gått ner något... Men vet aldrig!!! Ska ner nästan 20 kg. Jag vet... Det låter jätte mycket men det är det inte. "Det kommer se ut som du har anorexia" - Nej. Jag är 158 cm lång Jag ska väga CA: 48-58- Om jag kommer ner till 50 så kan jag pendla mellan 50-52. Det är vad jag vill. Jag vet attt de kommer TA jätte lång tid!! Jag hoppas på 10 kg till Augusti... MEN vi får se. Jag vet inte alls hur snabbt eller långsamt detta kommer gå.. Jag vet bara att jag har SJUKT svårt att gå ner och det är inget jag hittar på. Det är ett helvete för mig. Medan andra är ute och rör sig och ändrar sina matvanor lite så går de ner. Inte jag! Jag måste verkligen kämpa röven av mig. Jag vet inte varför. Tror jag förbränner jätte dåligt!! Vill in och kolla det, men känns lite töntigt.. Imorgon blir det intervall igen :) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar