onsdag 22 februari 2012

' let it be.

Det händer mycket just nu och jag älskar det. Imorgon är det in till doktorn och ta lite prover. Min sköldkörtel har svullnat upp. Så de ska ta en massa prover för att försäkra sig om att det inte är struma. Så håller alla tummar jag kan på att jag är helt frisk. Senare blir det in till Halmstad med syster och handla lite kläder till helgen.

För fredagen blir det mat med min absoluta favorit på kanske Harrys (aldrig ätit där) Sedan lite utgång. På lördag blir det jobb sedan massa alkohol med personer. Söndag blir väl att ligga pall och på måndag förbereda inför Malmö som vi drar på tisdag. För lite shopping och arbetsintervju hoppas och ber till alla högra makter att jag sätter den.

Om jag inte skulle göra det så skulle de inte vara the end of the world. Min plan b är grymt bra den också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar