torsdag 2 februari 2012

' fjärilar

Så går var det onsdag och det betydde dejt. Jag hoppas jag inte avslöjade allt för mycket om hur nervös jag var. Mina ben skakade när jag hoppade ur bilen. (Mina nerver är fan inte okej!) Fast jag hade en av de mysigaste dejter jag varit på. Massa godis, thai mat och film. (Sen att jag pratade för oss båda, hör ju till det vanliga) Det var en helnöjd Cornelia som tog bilen hem vid 00.00.

Jag älskar när man hittat någon som inte alls är de andra lika. Change is good. Nog pratat om det. Vi får se om det blir fler dejter eller vad de blir.

Nu ska jag snart sova, ligger i sjuk matkoma och vill inte ALLS jobba imorgon. Jisses vad jag är trött på att steka hamburgare nu. Ska bli skönt att göra något annat till sommaren.

PS: Jag ska vara alkoholfri hela helgen ;) DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar