tisdag 3 januari 2012

' stolt

Jag är så STOLT över mig själv! Har verkligen inte handlat ett ENDA klädesplagg på över en månad. Eller nu ljuger jag, jag handlade en till mig själv i julklapp men det var för mormors pengar. Så alltså har jag inte spenderat några egna pengar. Idag hittade jag dock en hatt som var GRYMT snygg... men? Jag är inte direkt en hatt människa så jag hängde tillbaka den.

Åkte till Ikea och skulle ha två lampor.. SÅ har dem inte den ena! Så tjura lite och köpte en annan som ja ska ha så länge för 29:- Som hittat. Handlat även två nya blommor... MINA dör ju fan bara!!!! Blir så arg! Nu ska jag sätta igång med städningen som jag skjutit upp nu......... igår började jag lite men kom fan inte långt. Så det är bara att sätta igång.


Idag är ja ledig så ikväll ska jag hitta på bus (om ni vill veta alltså ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar