torsdag 5 januari 2012

' happy

Jag har varit sådär glad de senaste dagarna att jag inte riktigt vet vart ja ska göra av all bra energi. Har de bästa, roligaste och snällaste människorna runt omkring mig just nu. Vaknar liksom med ett leende varje dag. Känns som om saker äntligen faller på sin plats. Som att det faktiskt är min tur nu. Jag längtar till Februari då jag äntligen ska på arbetsintervjun. Hoppas, hoppas och hoppas jag sätter den så jag kan få spendera en sommar i Grekland....... Fan vad fint det hade varit.

Danmark är också något som har satt igång igen. Fick ett mail idag om jobbet jag tackade nej. Om jag var intresserad igen. Varför inte? Så efter helgen ska jag sätta mig ner och ta tag i lägenheten. Få ut denna och dra mig till HBG i några månader. Cash is king.

Nu ska jag krypa ner under täcket. Imorgon väntar firmafest och jobb.


"Om jag helar tiden blickar tillbaka, missar jag att leva mitt liv fullt ut"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar