lördag 17 december 2011

' nattinlägg

Min framtida man har idag sett mig utan smink, med världens fulaste kläder och helt röd i ansiktet. Hoppas han fortfarande vill gifta sig med mig. Han vet dock inte om det än att vi ska gifta oss men det ska vi. Kan redan se mig stå där i köket och laga mat till min kära man. Jajemen!

Maggan är lite sur för hon vill också ha honom. Fast jag var först så det så! Kan inte ens låna ut honom så hon får kika på honom.. Nej går inte! Så har försökt lägga upp en plan på hur han ska inse att jag är hans drömtjej. Så kommer han där... när man står där och är riktigt ful och luktar solarium. Vafan Gud? Allvarligt? Hur tänkte du där egentligen?

Blir ju smått förbannad. Ja herrejisses. Borde fan sova nu är så trött att mina ögon inte riktigt hänger med. Har en stressig dag framför mig imorgon (okej ja gör det alltid värre än vad det är) Men sova ut är något min kropp skriker efter så det blir det fan... JÄVLAR vad jag tradar...

ville ju mest bara berätta att min drömprins.. såg sin padda idag och det var ju inte alls trevligt för stackars lilla paddan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar