onsdag 7 december 2011

' nattinatt

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Ögonen är fulla med grus så det är svårt att skriva något. Vi kom iväg till träningen och kände mig riktigt duktig idag. Ska göra lite övningar till innan jag går och lägger mig hade jag tänk. Börjar på en ny diet idag. Ska skippa kolhydrater så mycket jag kan. Men eftersom jag tränar så mycket så måste jag få i mig lite. Så idag åt jag torsken från igår med en mini potatis och citronsås. (jag vet att jag borde utesluta såsen) Fast jag är en såsmänniska. Sås är det bästa jag vet till mat så det går inte. Imorgon ska jag göra kycklinggrytasom jag inte ens vet om det är nyttigt eller inte. Fast ska iaf åka och köpa massa rotfrukter, grönsaker och sånt så att man har det hemma.

Annars har jag jobbat idag. Ska göra det fram till söndag. Tog ledigt på måndag (sköönt) Då blir det fest med brudarna. Längtar redan ;)


Seeeyaaah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar