onsdag 7 december 2011

' lite sen

Som vanligt är jag aldrig riktigt i tid i mitt privatliv. Jobbet brukar gå bra och andra viktiga saker. Det är de där småsakerna som jag sällan är i tid till. En fika på stan, till en förfest, till en lunch dejt osv.. Har tänk i några dagar och funderar på att göra något drastiskt med mitt hår. Japp! Färga det i kopparfärg mellan brunt och rött. (Jag kommer antagligen aldrig mer får hångla tills jag blir blond igen) Fast samtidigt i'm still me! Jag har varit sugen på det ett tag nu och lekt med tanken.

Så vi får se om vi hittar på det efter nyår eller innan. Nu ska jag iaf iväg och träna med mina brudar. Rebecca och Margareta. Sen måste jag egentligen städa min lägenhet.. Vi får se om jag gör det fast att jag egentligen borde.


Vill bli smal nuuuu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar