lördag 10 december 2011

' Lördag

Inte direkt sliten lördag bara sådär trött. Vaknade med näsblod. Har googlat lite över det eftersom jag tror google vet allt. Så då står där att man kan få näsblod genom stress. Fast då undrar ju jag... JAG STRESSAR JU INTE! Jävla skit det där. Så sitter skit snygg med två tussar i näsan. Borde ju nästan ta en bild och skicka till alla ja hånglat med om de skulle hångla med mig om jag såg ut såhär.

Cornelia Karlsson MÅSTE städa sin lägenhet idag också. För den är fan inte sällskapsfin eller hångelfin. Kläder över hela golvet! På tal på lägenhet så blir det nog att jag säger upp den... fast det är en annan historia.

Ikväll får jag helt enkelt se om jag tar på mig danskläderna eller mysbyxorna. Man är ju inte 18 längre så jag orkar inte festa två dagar i rad. De tar på mina superkrafter och jag blir riktigt jävla gnällig. Hur jag gjorde det i somras.. förstår jag inte. Renjävlavilja antar jag........

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar