måndag 19 december 2011

' kanske.

Det sägs att efter regn kommer solsken.. Vi kan väl hoppas på det.

Igår hände något väldigt kul, något jag verkligen behövde. Jag fick veta att jag valts ut bland massa sökande för ett jobb i Grekland. I februari ringer de om tid och datum då ja ska på intervju. Även om ja inte kommer längre än så är jag på sätt och vis glad att ja kommit så långt. En sommar i Grekland låter helt okej i mina öron. Behöver något nytt och har gett mig en tidsplan. Om inget händer tills dess så är det in och plugga till 110! Nu ska jag bara göra saker som jag vill göra.

2012 ser ut att kunna bli ett bra år.... Jag längtar redan.
Att säga att 2011 varit dålig är att ljuga. Ja har haft ett av de bästa året i mitt liv. Kommer bli svårt att slå detta året men jag ska försöka.

Ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar