torsdag 29 december 2011

' 28 december 2011

Det känns så konstigt att året snart går mot sitt slut. Jag vill liksom inte lämna det. Jag vill att året ska fortsätta ett tag till. Bara för några veckor till. Det är så mycket jag uppskattar av detta året. Så mycket minnen jag aldrig kommer glömma. Jag är så tacksam för mina underbara vänner som funnits där hela året. Speciellt till Margareta som jag hittat tillbaka till igen. The dreamtream. Det är så mycket jag kommer ihåg.

När jag fick nycklarna till min lägenhet.
Första natten i lägenheten
När jag och H skulle få in den stora TV i bilen.
När en dörr slogs igen och aldrig blev detsamma.
När telefonen ringde och jag fick delar av hjärtat tillbaka.
Resan till Danmark med underbara vänner.
Första pepe's
När jag tog beslutet att gå min egna väg.
Svandyket i Vallberga badet.
Alla dagen efter samtal jag hade med B om ångest.
Alla galna fyllor med Catrin till sent på nätterna.
M's och mina två veckor i huset.
M's och min efterfest då rebound kom till.
H.O alla skrattanfall och översättning av filmer
När M och jag var vilse i Oslo


Listan kan bli hur lång som helst. Men jag har utan tvekan och när jag ser tillbaka på året med tårar i ögonen av lycka. Jag har klarat så mycket jag aldrig trodde mig klara och nu vet jag.

Jag vet vad jag vill göra. Mitt hjärta kommer alltid vara någon annanstans. Jag kan leva med det. Jag kan leva med att låna ut det för ett tag. För jag vet att jag en dag kommer få tillbaka det. Då kan jag också berätta för alla om att jag gjorde det.


Så ja jag är till 100 % redo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar