torsdag 10 november 2011

' kommer jag bli bättre?

Ibland undrar jag varför man försöker. Försöker så jävla mycket hela tiden. Det är som om man acceptera att folk trampar på en om och om igen. Som om man väntar att få en knock, för att sedan få den igen. Varför? Varför ger man sig in i det? Jag börjar bli så jävla trött på att få resa mig upp igen. För att sedan bli sparkad ner igen. Varför? Jag har liksom fått sota för det jag gjort, ändå får jag gör om det och om det. När ska det ta slut? Hon sparkade dig och förstörde dig. Men det är när jag säger som det är som jag får vandra helvetesstig.

Du kan inte komma till mig när du vill, du kan inte behandla mig som du vill. För kommer jag bli bättre än hon? Hon som fick han jag ville ha?
Eller ska jag få kämpa för alla misstag hon gjort och tvingas göra allt så mycket bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar