onsdag 7 september 2011

' 2 dagar kvar


Sådär lycklig bara vissa saker kan få mig att bli. Shopping och när allt går vägen. Jag vet hur det låter, men jag är van att få som jag vill. Så när jag inte får det är det ett helvete- Att vara ensambarn både suger och äger. Fast det var ju inte alls det jag skulle skriva om. Kan inte förstå 20års krisen jag hade där i början. För det känns som allt kommer lösa sig. Hur svårt kan de va liksom? Bara ta tummen ur röven och göra det. Jag önskar mig en sak som jag vet att jag inte kommer få. Samtidigt kan jag leva utan det frågan är bara om det kan leva utan mig? Börjat tänka i andra banor, kanske kommer ändra min dröm här och var.

Om jag kanske gör tvärtom. Pluggar sen reser.. som sagt det löser sig. Jag tror jag vet vad jag vill jobba med i framtiden och vi får väl tacka far min för att han gjorde mina ögon lite klarare än tidigare. Idag blir det väla och jag borde egentligen bara fönstershoppa. Fast sen har jag 550:- checkar från HM för att man är deras GULDKUND.. Fyfan man borde inte ens skryta om det!!

Nu skriver jag bara för att skriva. Men livet är bra och det jag saknar kan jag leva utan det har jag redan bevisat.

Han säger att jag har förändrats, förändring är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar