tisdag 16 augusti 2011

' yes i did.

Självklart åkte jag till slappe, blev bra full och gjorde bort mig en smula och sa sanningens ord. Vad annars? Jag vet inte vad som hänt den här sommaren men saker har förändrats. Jag vet vad jag vill, det är vad jag inte vill som jag aldrig riktigt vet. jag vill äta kakan och ha den kvar och det funkar ju inte riktigt. Så på sista tiden har jag tagit en massa beslut som både varit bra dumma och bra smarta. Jag vet att jag borde ta tag i allt men jag orkar inte just nu. Jag vill bara njuta av den lilla tiden som är kvar och sen ska jag fixa framtiden.


Folk tycker de har varit för mycket alkohol. Jag tycker att de har varit för mycket "lägga sig i andras liv!" Hur kan inte människor se att jag har the time of my life? Visst jag har gjort borta mig massvis med gånger denna sommaren men jag har också insett att man inte alltid behöver göra alla andra till lags att man faktiskt får vara en fitta ibland. Så för er som är oroliga kan sluta. Jag kommer inte ihåg när jag var såhär glad sist även om jag inte har en jävla aning om vad som kommer hända efter den här månaden. Jag antar tiden får bestämma.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar