måndag 8 augusti 2011

' what the fuck?

Lite förvirrad som vanligt, lite tankespridd som vanligt och den där längtan. Längtan efter någonting mer... Jag vet att de finns där ute jag känner det på mig, frågan är bara hur lång tid det ska ta tills jag finner det jag söker. Visst är det komplicerat men också helt jävla underbart. Den där känslan att de väntar bättre saker runt om hörnet. Jag vet det, det kommer ske.

Det har varit en vecka full av hostande och ont i halsen. Hade tänkt sjukanmäla mig idag eftersom jag sov alldeles för lite timmar vilket jag gjort många nätter nu. De börjar kännas i hela kroppen! Ändå ska jag gå till jobbet imorgon, för det är sån jag är. Det är inget långt pass och sova kan jag göra sen.

Längtar till helgen då jag och Catrin ska göra Båstad och ja längtar tills telefonen ringer och säger att ja har fått jobb.. och ska börja om på ett helt nytt ställe. Jo jag längtar.. Tills dess lever jag livet och mår faktiskt riktigt bra!

Jag säger inte att ja mått dåligt förr, för jag har haft några av de bästa månaderna i mitt liv. Men rätt ska va rätt och de var inte helt rätt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar