tisdag 23 augusti 2011

' If You Love Me, Why Am I Dyin'?

Vi firade att hösten är på väg och man kan väl säga att de känns i hela kroppen! Den där lilla dystra känslan att allt blir lite mörkare för varje dag. Vi firade det med att bli bra berusade och säga ett x antal korkade och smarta saker. Vi dansade och drack tills halsen inte längre var torr. Nästa gång ja kommer va bakfull på en vardag antar ja är i december. Så jag antar att jag hälsar hösten välkommen med solsken utanför fönstret och en magkänsla som går från bra till dålig var och varannan minut.

Hösten har aldrig varit min årstid även om jag har en hel del att se framemot. Jag fyller 20 och vet inte riktigt hur min framtid ser ut med någonting. För första gången är jag fri att göra precis vad jag vill. Fast det är just de, vad jag vill som jag inte vet. Men visst är de charmen med livet, att aldrig veta.


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar