fredag 14 januari 2011

' what the hell

Mår verkligen skit. Mår illa och har sjukt dåligt samvete. Skulle åkt till min underbara kärlek. Men efter att ha legat på golvet och gråtit så bestämde jag mig för att bli hemma. Ändå ligger jag här med sjukt dåligt samvete. Varför? Jag vet inte, för att jag kanske vet om att han inte hade brytt sig om jag legat och spytt där. Han är inte sån, han skiter inte i mig bara för jag är sjuk. Kanske är det därför jag har dåligt samvete för att jag inte ens kan åka dit när jag är sjuk.

Det har blivit så att jag inte är där alls ofta. Kanske för att där alltid är folk, kanske för att jag är hemmakär. Jag vet faktiskt inte, jag vet bara att jag får skärpa mig. Det är inte rätt av mig att alltid vilja vara här. Jag vill bara må bra, jag vill bara kunna åka dit utan att må illa....

Ibland hatar jag att jag tänker för mycket och analyserar allt. Vad är värst? ligga hemma ensam och må skit, eller må skit borta?.... svaret är enkelt. Man att åka dit och smitta ner honom är värre än att ligga ensam.


:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar