måndag 17 januari 2011

' tråkigt

Idag är en massa saker tråkiga. Det är tråkigt att jag är pank och måste vänta 10 dagar. Det är tråkigt att gå ner i vikt och inte få äta vad man vill. De är tråkigt att göra skolarbetet jag har efter mig. Det är tråkiga saker på TV'n. Det är tråkigt att min ost inte går att skära i. Det är tråkigt att sitta i mörkret och tycka synd om mig själv...

Vet inte alls hur min lön kommer se ut, men ber lite för mirakel. En lön där jag kan lägga undan lite pengar också. Den där solsemestern jag vill på... jag vet inte alls om den ens kommer bli av. Som ni märker har jag en riktigt off dag idag! Ska snart ta på mig träningskläderna och träna med Mini. Känns som jag kommer dö lite.... måste få i mig något innan det. Hatar helgen, eller måndagen för på helgen har man fuskat lite så på måndagen är de så SJUKT jobbigt att bara äta nyttigt och så igen.

Fan vad jag gnäller nu.. ska ju bli snygg till sommaren.


Tjaaaaaaarå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar