lördag 20 november 2010

' tråkigt

För en gångsskull var jag hemma 5 över 9 från jobbet när man inte ens ska iväg. Hur kul är det? Sen får man precis veta att man inte ska köra inatt? Jaha? Okej inte för att jag hade festat ändå, fast kanske min kväll hade kunnat bli lite bättre. Sitter här och är deppig, för jag är själv en lördag. Mitt ego lilla jag önskar att min pojke hellre hade varit med mig än att festa. Fast sen kommer mitt snälla jag och tycker att det är bra att han festar by himself. För jag vill inte vara ett sånt par som måste göra allt ihop.. Även om det hade varit kul ett tag.....

Fast bara tråkigt när en festar och den andra är hemma. Okej, jag ska sluta skriva nu. Iaf om det där.

Nu blir det film för att gå upp tidigt och jobba imorgonbitti. Söndagar ger mest betalt men är världens tråkigaste dag att jobba på det måste jag erkänna.
Fast snart är det jul och jag vet vad det innebär.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar