torsdag 7 oktober 2010

' imorgon

Idag var en sån dag vi skulle bakat våfflor klockan halv 1...
Fast det känns som vi inte orkar det och skjuter upp det tills söndag.
För det är en bra söndagssyssla. (antar jag)
Så istället sitter jag här och skrattar åt Becca som halvsover i soffan och jag
som sitter här och nördar mig.

Imorgon får jag nog reda på om jag får lägenheten eller inte. Annars blir jag sur på riktigt, trött på att vänta. Vänta är ingenting för mig! Jag vill ha ett svar direkt. Så om det blir en bra torsdag eller inte det vet jag inte.
Jag vet iaf att jag INTE gått ner i vikt.... Fast ska ändå vara duktig och gå LÅNGT imorgon. Sen blir det jobb med becca och kanske mys? i don't knooow.

Vad ska jag annars skriva? Att jag är trött, trött på att vara vaken och borde sova. Insåg precis att något är fel ... berättar imorgon för detta måste jag kolla upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar