torsdag 7 oktober 2010

' Happy

Idag är en sån dag som är lika bra som när jag klarade mitt körkort. När en dröm har gått i uppfyllelse. Den 1 Januari har jag min egen lägenhet. Mitt alldeles egna kryp in. Jag trodde detta skulle bli om iaf 1 år till. Tydligen inte, men jag är ändå världens gladaste. Så om en timme ska jag skriva på kontraktet. Då är det officielt.

Nu är det bara en till dröm kvar, sen har jag lyckats med alla mina mål detta året och fått precis allt jag ville ha. Jag älskar när allting blir såhär bra, sådär bra att man inte vill sluta le.

Så imorgon ska jag inhandla ännu mer till lägenheten och sätter sprätt på mina idéer. Självklart vill mamma inreda min lägenhet men det kan hon glömma. It's mine.
Jag vet ju redan hur jag ska ha den :)

Sa jag att jag var lycklig? För det är jag, det blir inte sämre av att man får pussas med en väldigt fin kille.

Nu ska jag fixa mig kontraktsnygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar